آموزش کار با صرافی کوکوین Kucoin، همه‌چیز درباره صرافی کوکوین مجله بیتستان

در صورتی که قصد فروش ارز دیجیتال داشته باشید طبیعتاً منتظر قیمت بالاتر خواهید ماند؛ بنابراین، باید قیمت را از قیمت لحظه ای رمز ارز بالاتر در نظر بگیرد. اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد ثبت نام در صرافی کوکوین بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید. در صرافی کوکوین علاوه بر روش های معاملاتی معمول، ابزارهای معاملاتی پیشرفته مانند پنل معاملاتی فیوچرز و معاملات مارجین نیز ارائه شده است. در صرافی کوکوین از ارزهای فیات و بیش از 600 نوع ارز دیجیتال متنوع مانند Bitcoin ، Dogecoin ، Ethereum ، Shiba Inu ، XRP و… و 456 نوع جفت ارز مختلف پشتیبانی می شود. صرافی Kucoin یک صرافی متمرکز در حوزه خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال است.

آموزش کار با صرافی کوکوین Kucoin، همه‌چیز درباره صرافی کوکوین مجله بیتستان

جالب است بدانید که ارز KCS در سال 2017 به عنوان یک توزیع سود روانه بازار ارزهای دیجیتال شد که این امکان را در اختیار معامله گران قرار می داد تا از صرافی سود بگیرند. توکن KCS به عنوان توکن ERC-20 در شبکه اتریوم انتشار یافت و به وسیله بیشتر کیف پول های اتریوم پشتیبانی شد. KCS در طولانی مدت به عنوان کلید کل اکوسیستم کوکوین عمل خواهد کرد. در میان نوشته ها به دنبال send code بوده و آن را انتخاب کنید. کد فرستاده به ایمیلتان را در باکس مربوطه وارد کرده و در نهایت هم روی sign up کلیک کنید. حال خیلی راحت ثبت نام شما به اتمام رسیده و شما می توانید از خدمات صرافی ارز دیجیتال کوکوین بهره مند شوید.

کارمزد صرافی کوکوین چطور محاسبه و دریافت میشود؟

ارز هایدرا با ۷۶ درصد در سال بیشترین مقدار سود سالیانه را داراست و ارزهای دیگر مانند پولکادات با ۱۳.۴۵ درصد و کاردانو با ۴.۳۸ درصد در سال سود می‌دهند. البته این درصدها در زمان‌های مختلف تغییر می‌کنند و ممکن است در برخی شرایط اعداد متفاوتی ببینید. برای استیک کردن در کوکوین لازم است از استخر استیک صرافی به نام Pool-X استفاده کنید که امکاناتی بیشتر از استیک کردن هم دارد.

این صرافی که در سال 2017 شروع به کار کرده است توانسته بهترین خدمات خود رو به کاربرانش تقدیم کند و تقریبا از هر 5 نفری که در ارزهای دیجیتال فعالیت می کنند، یک نفر ثبت نام صرافی kucoin کرده است. پس از انتخاب نوع شبکه و مشاهده آدرس والت، لازم است آدرس مورد نظر برای فرستنده ارز دیجیتال ارسال گردد. بهترین و ایمن ترین روش ارسال آدرس والت کپی کردن آن و پیست کردن آن برای فرستنده ارز دیجیتال میباشد.

نکات مهم ثبت نام در صرافی کوکوین

اگه بخوایم این صرافی رو بطور خلاصه معرفی کنیم باید بگیم که صرافی کوکوین به عنوان یکی از خوشنام ترین و محبوب ترین صرافی های ارز دیجیتال در بین فعالان بازار کریپتوکارنسی مطرح هستش. صرافی کوکوین برای کاربران خودش ارزش زیادی قائله و سعی کرده حدااقل سخت گیری ها رو داشته باشه. در این مقاله به معرفی صرافی کوکوین پرداختیم و ویژگی های مهم اون رو شرح دادیم. ثبت نام در این صرافی هم بسیار ساده هستش و به راحتی می تونید در بستر این صرافی به معامله و خرید و فروش بپردازین.

در میان نوشته ها به دنبال send code بوده و آن را انتخاب کنید.

در جدول زیر می‌توانید شرایط برداشت صرافی کوکوین را مشاهده کنید. لیست شدن یک صرافی در سایت معتبر کوین مارکت کپ امتیاز بسیار مهمی محسوب می‌شود و می‌تواند اعتبار مهمی به یک صرافی ببخشد و باعث جذب سرمایه بیشتر شود. در زمان تالیف این مقاله (شهریور ۱۴۰۱) تا کنون هیچ گزارشی مبنی بر کلاهبراری و پولشویی صرافی ارز دیجیتال کوکوین منتشر نشده است. با توجه به اعتبار این صرافی و لیست شدن آن در کوین مارکت کپ، می‌توانید از خدمات ارائه شده در این پلتفرم استفاده کنید.

اگر میخواهید از تخفیف ها و اعلانات ما در لحظه با خبر شوید گزینه بله و سپس گزینه Allow را کلیک کنید. جدا از این هم با فرض ثابت بودن آی پی و … دقت کنید امنیت سرور مجازی و سرور اشتراکی زمین تا آسمان می باشد . دلیل هم مشخص هست و بارها و بارها تاکید کردیم که شاید الان موردی پیش نیاد اما دیتای شما نزد اون سایت مقصد حفظ می شود و خیلی راحت در آینده ممکن هست شناسایی و به وقتش بلاک شوید . به دلیل میزان نقدینگی بالا در این صرافی، معاملات با سرعت بالا در جریان است. خدمات‌رسانی به بیش از ۶ میلیون کاربر فعال از ۲۰۰ کشور مختلف جهان.

چگونه در صرافی کوکوین، ارز دیجیتال بخریم؟

توسط دکور

دکوراسیون