آموزش خیاطی از مبتدی تا پیشرفته فیلم و عکس های مرحله به مرحله مجله تصویر زندگی

کتابچه راهنمای کامل دوخت در مورد نحوه استفاده از چرخ خیاطی از ابتدا. یاد بگیرید که چگونه دوختن و چگونگی گلدوزی الگوهای لباس ، خیاطی و گلدوزی دستی. این هدف تعیین کننده ادامه مسیر شما است، اگر قصد شما خیاطی شخصی است شاید تنها مرحله نازک دوزی برای شما کفایت کند. اما در صورت داشتن اهداف شغلی در این زمینه لازم است تا مراحل دیگر را به صورت پیشرفته و مرحله به مرحله طی کنید.

معرفی دوره آموزش خیاطی آسان

اگر قصد دارید تا خیاطی را یاد بگیرید نیاز به یک برنامه‌ریزی جامع دارید. یک برنامه آموزش خیاطی باید جامع باشد و به تمامی مباحث مورد نیاز کارآموزان بپردازد. برای اینکه بتوان خیاطی را فرا گرفت باید به سراغ مدرسین مجرب رفت که از تجربه کافی در آموزش‌های خیاطی برخوردار باشند. طول این دوره معمولا چیزی کمتر یا بیشتر از یک ترم سه ماهه است که در آن، هنرجو، آموزش دوخت لباس های ضخیم و زمستانی مانند انواع کت، پالتو، کاپشن، جلیقه، پانچو و آسترکشی را یاد می گیرد.

  • نخ پنبه یکی از انواع نخ های طبیعی است که استفاده از آن بسیار رایج بوده و برای کوک زنی و رودوزی کاربرد دارند.
  • چرخ خیاطی شما می تواند بهترین دوست شما در زمان دوخت درزها باشد.
  • به عنوان مثال آکادمی ۲۰ بافت به عنوان یکی از مجهزترین آموزشگاه های خیاطی در سراسر کشور از امکانات متنوعی برخوردار است که تمام آنها را در اختیار شما قرار می دهد.
  • این روش یکی از بهترین روش های خیاطی است و اگر به خیاطی علاقه دارید توصیه میشود این روش جذاب را یاد بگیرید.

به نظرم همین که مبحث به این مهمی و سختی رو رایگان دارین آموزش میدین خودش دلیل محکمی برای تشکر و قدردانی الگوی تولیدی از شماست. به جرات میشه گفت اولین شخصی هستید که با عشق و علاقه و خالصانه لباس عروس را رایگان آموزش میدین . درآمد ازخیاطییکی از شیرین‌ترین راه های درآمدزایی است چرا که یک خیاط میتواند از علاقه و هنر خود هم لذت ببرد و هم پول و درامد ازطریق آن داشته باشد. کاغذ الگو مات یا روغنی در رنگ های نارنجی یا کرم روشن و یا سفید ارائه میشود.

اگر قصد یادگیری خیاطی را دارید در این مطلب با ما همراه باشید

بهتر است از همان ابتدا که تصمیم به یادگیری خیاطی می گیرید، هدف خود را مشخص کنید. اگر قصد شما فقط دوختن لباس برای خودتان است و هدفی برای ادامه این حرفه ندارید، پیشنهاد می کنیم دوره های ساده و سایز بندی را بگذرانید. مثلا با کمک روش سایزبندی و استفاده از الگوهای آماده می توانید به راحتی لباس های زیبا و ژورنالی را برای خودتان بدوزید. البته توجه داشته باشید افرادی می توانند از الگوهای آماده استفاده کنند که اندام متناسبی داشته باشند. زیرا این الگوها با توجه به اندام مانکن ها تهیه شده و کلیه ریزه کاری های لازم در آن اجرا و اعمال گردیده است.

آموزش خیاطی از مبتدی تا پیشرفته فیلم و عکس های مرحله به مرحله مجله تصویر زندگی

اینها لوازمی شخصی هستند که نه تنها در حین آموزش خیاطی، بلکه بعدها در کار خیاطی نیز به درد شما خواهند خورد. شاید بهترین دلیل برای یادگیری خیاطی این است که توانایی شما برای طراحی کردن بر اساس خلاقیتی که در درون خود دارید را بالا می برد. شما با شرکت در انواع دوره های خیاطی می توانید آموزش دوخت انواع لباس ها را به شکل مبتدی بیاموزید و در مراحل بعدی در دوره های طراحی لباس مجلسی و شب، طراحی لباس عروس ، لباس های کودک و سبک های ورزشی و ….. شرکت کنید تا از این طریق علاوه بر هنر آموزی و بهره مندی از مزایای خیاطی به کسب درآمد هم بپردازید. در گام دوم از آموزش خیاطی زنانه نوبت به آماده کردن الگو است. در این مورد با توجه به اینکه برای چه بخشی لباس تهیه می نمایید لازم است تا ابتدا اندازه گرفته و سپس از نقشه هایی که در کتاب های الگو وجود دارد برای پیاده سازی بر روی کاغذ استفاده نمایید.

توسط دکور

دکوراسیون