آشپزخانه مدرن، 89 مدل و طرح جدید 2023 سلام ساختمان | azindekor

اولین اصل برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه و طراحی کابینت مدرن توجه به کاربردی بودن دکوراسیون و استفاده بهینه از فضای آشپزخانه است. برای داشتن دکوراسیونی مدرن و لوکس اولین اقدام تهیه وسایل آشپزخانه نظیر کابینت ها، میز ناهار خوری، سینک ظرفشویی، شیر آلات و وسایل برقی همچون یخچال و ماکروفر و… با طراحی مدرن و هماهنگ است. طراحان دکوراسیون داخلی مدرن برای طراحی آشپزخانه اهمیت زیادی قائل هستند و معتقدند آشپزخانه به عنوان قلب تپنده خانه باید دارای چیدمانی زیبا و متفاوت باشد. این نوع از انواع سبک دکوراسیون آشپزخانه، فضایی مانند یک خانه روستایی دارد. از رنگ‌هایی مانند زرد، قرمز، قهوه‌ای در طراحی این آشپزخانه استفاده می شود. اجاق گاز یکی از سه جزء اصلی مثلث کار می‌باشد، نقش مهمی در دکوراسیون داخلی آشپزخانه دارد.

  • انتخاب گلیمی با طرح گبه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کف آشپزخانه است.
  • در واقع سبکی است که در آن از عناصر ساده، چوبی و دست‌ ساز روستایی استفاده می ‌شود.
  • همچنین می‌توانید با پرده‌ای زیبا، گلدان، ظرف میوه‌ یا سینک جلوی پنجره، دکوراسیون آشپزخانه کوچک را زیباتر کنید.
طراحان آشپزخانه ارکیما دیزاین اطمینان می‌‌دهند که هر وسیله، کابینت و دکوراسیونی که برای آشپزخانه شما انتخاب می‌شود، اندازه ای متناسب دارد و با سایر لوازم اطرافش نیز هماهنگ است. پس در نکات دکوراسیون داخلی از جمله دکوراسیون آشپزخانه بیشتر توجه کنید. در واقع یک دکوراتور داخلی می‌تواند با طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه یا انتخاب رنگ‌های مناسب، مشکل کوچک بودن آشپزخانه را رفع کند. با کمک یک طراح و رکوراتور باتجربه نیازی به جستجو در مورد جدیدترین دکوراسیون آشپزخانه، دکوراسیون آشپزخانه مدرن، دکوراسیون آشپزخانه ترکیه و …

جمع‌بندی: دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ساده

برای طراحی این بخش از آشپزخانه می توانید از شلف ها و یا تابلوهای هنری استفاده نمایید. همان‌طور که قلب حیاتی‌ترین عوض بدن است، آشپزخانه هم نقش بسیار مهمی را در منزل ایفا می‌کند. اگر دکوراسیون یک آشپزخانه شاد و انرژی‌بخش باشد، منزل شما نیز محیط مطبوعی خواهد داشت. دکوراسیون یک آشپزخانه را طرح کابینت‌ها، فرش‌، میز ناهارخوری و سایر اجزاء موجود در آن تشکیل می‌دهد؛ بنابر‌این برای داشتن یک آشپزخانه ایده‌آل لازم است در انتخاب‌های خود دقت به خرج دهید. آشپزخانه‌های مدرن به طور معمول حالتی هندسی‌تر دارند و رنگ‌های نقره‌ای و طوسی خیلی در این سبک دیده می‌شوند و بهترین دکوراسیون آشپزخانه مدرنبه همین سبک است و نمونه‌اش را در تصویر زیر می‌توانید ببینید. ممکن است در انتخاب سبک دکوراسیون آشپزخانه خود مردد باشید و نتوانید تصمیم نهایی را بگیرید.

لوازم آشپزخانه آنتیک نقش بسیار مهمی در طراحی دکوراسیون دارند. دیوارهای سنگی، سقف چوبی و آجر عناصر اصلی در طراحی دکوراسیون آشپزخانه روستیک است. ابزارهایی مانند کانتر چوبی و سینک ظرفشویی کلاسیک می‌تواند به این سبک زیبایی ببخشد . برای داشتن آشپزخانه‌ای به سبک مدرن که برای دکوراسیون آشپزخانه‌ کوچک سبکی مناسب است باید نکاتی را حین طراحی در نظر بگیرید.

طراحی دکوراسیون آشپزخانه از قدیم تا به امروز

مجله خبری آذین دکور مهم ترین عنصری است که حال و هوای سنتی را به آشپزخانه های ایرانی می‌دهد. یک دکوراسیون کلاسیک را می توان نقطه مقابل طراحی دکوراسیون مدرن در نظر گرفت. طرح ‌های رنگی پروانسالی غنی، گرم و تند هستند، از رنگ‌ های برنزی، روست و سرخابی گرفته تا کبالت آبی تیره. این رنگ‌ ها را در عناصر تزئینی مانند رومیزی، کوسن ‌های صندلی و پرده یا به‌ عنوان ته ‌رنگ کابینت می‌توان استفاده کرد. در این آشپزخانه خیلی کوچک سعی شده عناصر اصلی آشپزخانه در کوچکترین حالت و به‌صورت فشرده، در عین حال کاربردی کنار هم قرار گیرند.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون