آشنایی با SIEMENS SIMATIC S7-1200 زیمنس

دکمه سلول شامل ناحیه تغذیه نمی شود باید به صورت جدا خریداری شود. ماژول های سیگنال می توانند به راست پردازنده متصل شوند تا ظرفیت IO آنالوگ یا دیجیتال را بیشتر کنند. شرکت آسام تامین کننده تجهیزات صنعتی زیمنس با بهترین قیمت آماده ی همکاری و ارائه ی محصولات شرکت زیمنس به کارخانه های صنعتی و خطوط تولید و …

آشنایی با SIEMENS SIMATIC S7-1200 زیمنس

از نظر ظاهری تنها تفاوت با مدل استاندارد حاشیه زردرنگی است که در روی این نوع از CPUها طراحی شده ، می باشد. ماژول سیگنال ورودی آنالوگ SM 1231 سیگنال آنالوگ را از پردازش به سیگنال دیجیتال برای پردازش داخلی توسط سیماتیک S تبدیل می کند. برای پسوند های متعاقب سیستم با ورودی های اضافی.اگر وظیفه متعاقبا اضافه شد، کنترلر می توانند با یکی از ماژول های دیجیتال بروز رسانی شوند.بروز رسانی برنامه کاربر در پرتال TIA به شدت آسان است. طراحی فشرده و جمع و جور با IO یکپارچه،رابط کاربری ارتباطی که بالاترین نیازمندی های صنعتی را پوشش می دهد و رنج قدرتمندی از عملکرد های فناوری محور ای که این کنترلر را یک بخشی یکپارچه از یک راه حل جامع اتوماسیون کرده است.

عملکرد بهینه شده پنل های گرافیکی سریSIMATIC HMI Basic Panel که همراه این کنترلرها تولید و عرضه شده است نهایت سازگاری و یکپارچگی را بین کنترل کننده و سیستم مانیتورینگ صنعتی ایجاد کرده است. هم چنین این تجهیزات مزایایی چون سادگی ارتقای سخت افزار و نرم افزار،سرعت قابل توجه راه اندازی،نظارت دقیق و بالاترین بازدهی را به همراه دارد. در S CPU ایمن در برابر خطا موجود نیز با یک نوع CPU اضافی، CPU 1212FC گسترش یافته است. مشابه نسخه استاندارد S7-1212C، نسخه ایمن در برابر را می‌توان با حداکثر دو ماژول سیگنال توسعه داد. برنامه‌های SIMATIC S که قبلاً توسعه یافته‌اند و مبتنی بر CPU V4 هستند، می توانند به راحتی با ماژول‌های سیگنال ایمن در برابر خطا با سی پی یوهای SIMATIC S ایمن در برابر خطا گسترش پیدا کنند.

پی ال سی زیمنس CPU 1214C-AC/DC/RLY

Buted و پروتکل شبکه پروفینت را بصورت Built in و استاندارد پشتیبانی کند.

PLC های سری S شرکت زیمنس حداکثر تا 8 سیگنال ماژول و 3 ماژول شبکه قیمت پی ال سی را پشتیبانی میکند. CPU های این خانواده شامل میکروپروسسور،منبع تغذیه،مدارات ورودی،خروجی و پورت ارتباطیPROFINET میباشد . سایر دوره ها مانند آموزش تعمیرات موبایل ، آموزش تعمیرات برد الکترونیکی ، آموزش برق ساختمان ، آموزش تابلو برق صنعتی ، آموزش نصب دوربین مدار بسته ، آموزش تعمیرات لوازم خانگی و … نیز در آموشگاه فنی پایتخت فناوری درحال برگزاری و قابل ارائه هستند. طراحی مقیاس پذیر و انعطاف پذیر، یک رابط ارتباطی که بالاترین استاندارد های ارتباطات صنعتی را برآورده می‌کند و طیف گسترده‌ای از توابع قدرتمند فناوری یکپارچه، این کنترلر را به بخش جدایی‌ ناپذیر یک اتوماسیون کامل و جامع تبدیل کرده است. درجه حفاطت IP20، قابلیت کارکرد در دمای 20- الی 60 درجه سانتی گراد، قابلیت کارکرد در ارتفاع از سطح دریا الی 2000 متر را نام برد.

بالاترین کارایی در مهندسی اجرایی پروژه‌های اتوماسیون صنعتی:

به منظور افزایش تعداد ورودی و خروجی های دیجیتال و انالوگ شرکت زیمنس ماژولهای موسوم به سیگنال برد را در پی ال سی های سری S ارائه نموده است که به اختصار SB نامیده میشوند. این سی پی یو کامپکت مدلCPU1214C S زیمنس حاوی ظرفیت حافظه‌ی 100KB است. 24 ورودی/خروجی دارد که شامل 14 ورودی دیجیتال 24 ولت DC و 10 خروجی دیجیتال 24 ولت DC یا 10 خروجی رله‌ایی است. سی پی یو کامپکت مدلCPU1214C S همچنین دارای دو ورودی آنالوگ ده بیتی در محدوده صفر تا 10 ولت است.

  • به اطلاع می رسانیم 3 آموزش دیگر با موضوعات آموزش plc 1200 پیشرفته، آموزش Drive و آموزش شبکه های صنعتی توسط مهندس همایون فرد در حال تالیف بوده و به ترتیب گفته شده در قسمت برق صنعتی مهندس یار قرار داده خواهد شد.
  • ویژگی دیگر CPU های سری 1200 رمزگذاری بر روی برنامه است به گونه ای که به کاربر اجازه می دهد تا برنامه نوشته شده را دور از دسترس افراد دیگر قرار دهد.
  • اول از مجموعه قبلی تون شروع کنم یا این محصول؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.
  • این دستگاه با استفاده از حرکت رفت و برگشتی میز خود، قطعه قرار داده شده روی ان را سنگ زنی می کند.

تفاوت این دو نوع در قابلیت افزایش تعداد ورودی و خروجی ها می باشد. در نوع ماژولار افزایش I/O امکانپذیر است ولی در مدل کامپکت نمی توانید اضافه کنید. علاوه بر این مورد می توانید سادگی ارتقای سخت افزار و نرم افزار، سرعت قابل توجه راه اندازی و … را شاهد باشید.

پی ال سی S7-1200 زیمنس CPU 1212C AC/DC/RELAY ا PLC SIMATIC S7-1200 CPU 1212C AC/DC/RELAY SIEMENS

توسط دکور

دکوراسیون