چیدانه دکوراسیون کلاسیک پذیرایی، 15 عکس از بهترین خانه‌های ایرانی! | azindekor

چه در مبلمان‌های فاخر و چه تزیینات سبک کلاسیک، از متریال‌هایی مانند چوب طبیعی، فلزات ارزشمند، سنگ‌های گران قیمت و کمیاب و حتی متریال‌هایی مانند پوست ابریشم استفاده می‌شود. استفاده از خطوط هندسی و مستقیم، اکسسوری ها و وسایل تزئینی مهم ترین قانون سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک مدرن است. در این راستا یک گلدان تزیینی روی میز بگذارید و سپس از روکش های کوسن با طرح هندسی روی مبلمان استفاده کنید.

  • سرویس بهداشتی، اتاق خواب مستر، اتاق خواب، آشپزخانه، پذیرایی، نشیمن و …
  • رنگ یک عنصر ضروری در سبک های دکوراسیون داخلی کلاسیک مدرن است.
  • دکوراسیون کلاسیک، با مبلمان های منبت‌ کاری شده و پر کار شناخته می‌ شود.
  • در طراحی داخلی کلاسیک معمولاً از نورهای سفید و زرد استفاده می‌کنند.

۶- ستون‌ها و سقف گچبری هم از جمله الزامات این شیوه محسوب می‌شوند. ۴- رنگ طلایی در این شیوه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. ۳- تابلوهایی با مضمون نقاشی‌های دوره کلاسیک هنری (مقارن با دوره رنسانس) می‌تواند زینت‌بخش دیوارها باشند. پانل های چوبی نیز باید از چوب گرانبها ساخته شده باشند. حس اصالت را نمی توان از آن گرفت و در این سبک هیچ چیز دور از انتظار نیست و به طور کلی سبکی پایدار است.

طراحی دکوراسیون داخلی منزل به سبک کلاسیک-کرمان

معمولا برای اجرای سقف در این سبک از متریال گچ استفاده می شود که به راحتی قابل شکل دادن است و می تواند تزیینات زیبا و چشمگیری خلق کند. گاهی اوقات از پلاستر یا فوم نیز به جای گچ استفاده می شود، اما جلوه گچ به مراتب بیش تر است. در صورتی که از گچبری سقف خوشتان نمی آید، می توانید جای خالی آن را با به کار بردن لوسترهای تزیینی پر کنید.

طراحی دکوراسیون داخلی منزل به سبک نئوکلاسیک_تهران_نیروهوایی

در این مقاله مجله خبری آذین دکورترین نکات اجرایی دکوراسیون کلاسیک پذیرایی، دکوراسیون کلاسیک ایرانی و دکوراسیون کلاسیک اروپایی مورد بررسی قرار گرفت. امیدواریم مطالب عنوان شده راهنمای خوبی برای شما در اجرای این سبک معماری باشد. در سبک دکوراسیون کلاسیک سقف‌ها باید گچبری داشته باشند. از طرفی می‌توانید از انواع قرنیزها هم جهت وصل نمودن زیبایی سقف به دیوارها استفاده کنید. رنگ هم که به نوبه خود جزو پارامترهای اساسی در هر طراحی دکوراسیون داخلی به شمار می‌آید، در این سبک خاص، بیشتر به سمت استفاده از رنگ‌های سفید، شیری، کرم، طلایی و قهوه‌ای تمایل دارد.

طراحی دکوراسیون داخلی منزل به سبک کلاسیک_عظیمیه کرج

این عوامل باعث میشود فضا از شلوغی و هرج و مرج دور باشد و با حضور در این محیط ها حسی آرامش بخش به افراد منتقل شود. یکی از ویژگی های اصیل این سبک به علت قدمت و شکوه این سبک، استواری و استحکام داشتن این سبک است. این سبک با طراحی های اصولی و دقیق و به کار بردن جزئیات فراوان در طراحی آن، حسی محکم و قوی را به افراد منتقل میکند. این حس با طراحی ستون های محکم و استوار در فضاهای داخلی خانه و گچ بری و تزئینات جذاب بر روی آن و مواردی دیگر به افراد منتقل میشود. بازسازی ساختمان و معماری دارد و میتوان گفت این سبک به جا مانده از سبک های کلاسیک روم و یونان باستان است که در بازسازی منزل و تعمیرات ساختمان امروزی کاربرد های بسیاری دارند و بسیار پر طرفدار هستند.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون