چیدانه دکوراسیون اتاق خواب جذاب‌ترین تصاویر سال از دکور اتاق خواب 2023 | azindekor

بهتر است برعکس از فرش های بزرگ در خانه های کوچک استفاده نمایید. قرار دادن تختخواب در کنج اتاق، فضای بیشتری را اشغال می کند و در منازل کوچک یا اتاق خواب های کوچک این حرکت تاثیر منفی در زیبایی خواهد داشت. به دنبال قطعاتی باشید که کاربردهای زیادی دارند، مانند یک گنجه ذخیره‌سازی که می‌تواند در پای تخت به‌عنوان صندلی استفاده شود و در عین حال فضای مناسبی برای نگهداری پتوها و موارد اضافی است که می توان به سرعت به آنها دسترسی پیدا کرد. رختخواب اضافی باید دور از دید قرار گیرد تا منطقه از شلوغی دور بماند و این تصور ایجاد شود که اتاق بزرگتر است. برای داشتن یک اتاق خواب شیک، کفپوش خنثی را با دیوارهای سفید روشن، تزئینات ظریف و لوازم جانبی مینیمال ترکیب کنید. برای یک اتاق خواب کوچک، بهتر است اشیا را از دید دور نگه دارید، زیرا هر چیزی که قابل مشاهده است، فضا را به هم ریخته و در نتیجه کوچکتر نشان می دهد.

افرادی که می‌خواهند برای دکوراسیون منزل و اتاق خواب خود وسایل مختلفی مانند مبلمان و سرویس خواب خریداری کنند بیشترشان به علت عدم آگاهی کافی در مورد چیدمان و دکوراسیون دچار اشتباهاتی می شوند که باع.. برای اینکه اتاق خواب بازسازی شود باید اول از همه به فردی که از آن اتاق استفاده می کند توجه کنید. معمولاً اتاق خوابی که برای کودکان و مخصوص دختر خانم ها انتخاب می شود بهتر است که از رنگ های شاد و روشن در آن استفاده کنید. اگر درون اتاق کمد های قدیمی وجود دارد می توانید قسمتی از دیوار را برای قرار دادن کمد دیواری هایی با درهای کشویی یا چارچوب های مختلف و شلف ها اختصاص دهید. زمانی که نیاز دارید در یک اتاق کوچک وسایل ضروری را بگنجانید ایجاد تقارن نقش خوبی در بزرگتر نشان دادن فضای اتاق شما خواهد داشت. کمدهای کنار تخت و نور را متقارن بچینید تا طرحی ساده و آسان داشته باشید.

سوالات متداول در زمینه دکوراسیون اتاق خواب

برای ایجاد چنین فضایی استفاده از کاغذ دیواری هایی با طرح های سه بعدی انتخاب مناسبی خواهد بود. اما فراموش نکنید که اگر می خواهید از چنین طرح های قدرتمندی در اتاق خواب خود استفاده کنید، حتما آن را تنها بر روی دیوار پشت تخت خواب به کار ببرید و برای دیوار های دیگر رنگ های خنثی و طرح های ساده را مورد استفاده قرار دهید. بهتر است فرش و پرده متناسب با فضای اتاق و سبک دکوراسیون اتاق خواب دخترانه و تم رنگی آن انتخاب شود. اگر از وسایل زیاد و تزئینات مختلف در اتاق خواب استفاده شده، بهتر است فرش و پرده طرح های ساده تری داشته باشند، تا باعث برقراری تناسب در فضای اتاق شوند. اما برعکس، اگر وسایل کم و ساده هستند می توانید از پرده و فرش های طرح دار استفاده کنید تا یکنواختی شکسته شود.

دلایل مهم بودن پرده در دکواسیون اتاق خواب

این فضای ساده و در عین حال زیبا ذهن شما را از هرگونه افکاری خالی کرده و به شما فرصت تمدد اعصاب شگفت‌انگیزی می‌دهد. شما درحالی‌که اتاق خود را به این سبک تزیین می‌کنید، می‌توانید سلیقه شخصی خود را هم با آن ترکیب کرده و فضایی با نشاط به وجود بیاورید. طراحی معاصر در حال حاضر شامل سبک‌هایی از پایان قرن بیستم است، جایی که تمرکز، کمی از طراحی مدرن برداشته شد و افراد به ظاهری طبیعی و ملایم روی آوردند. به طور تقریبی گفته می‌شود که همه ما حدود یک سوم عمر خود را در اتاق خواب می گذرانیم، بنابراین باید به سبک و طراحی آن توجه ویژه ای داشته باشیم یا محیطی پر آرامش و با نشاط ایجاد کنیم.

  • لوازم و مبلمان‌های ساده، هنری و بدون تزیینات در چیدمان اتاق خواب مدرن استفاده می‌شوند.
  • یک دیوار بی روح، ناگهان و با اضافه شدن یک تابلو زنده و موثر می گردد.
  • سبک دکوراسیون فرانسوی یا پاریسی، ترکیبی از طراحی مدرن و کلاسیک است که برخی افراد در دکوراسیون منزل و به خصوص اتاق خواب آن را انتخاب میکنند.
  • معمولا در چنین اتاق خواب هایی امکان استفاده از کمد های آماده وجود ندارد و لازم است که بر اساس ابعاد اتاق خواب، کمدی مخصوص طراحی شود.

به این ترتیب با اولویت بندی مجله خبری آذین دکور و اصولی در ادامه نکاتی را به شما آموزش می دهیم تا بتوانید با هزینه ای ناچیز، دیزاین ساده و شیکی را برای اتاق خواب مد نظر خود پیاده سازی کنید. سلام استفاده از متریال‌های طبیعی مانند، چوب، چرم، سنگ و پوست حیوانات به عنوان اکسسوری‌ها در تزیینات داخلی اتاق خواب، مختص سبک روستیک می‌باشد. البته نیازی نیست که یک سبک را به طور کامل در اتاق پیاده کنید، بلکه می‌توانید با خلاقیت و سلیقه خار‌ق العاده خود چند سبک را با هم ترکیب کرده و دکوراسیون خاص خود را به خلق کنید و افراد را شگفت‌زده کنید. پس از مطالعه این مطلب نظرات و ایده‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید. این سبک معمولا برای اتاق‌های بزرگ درنظر گرفته می‌شود زیرا اندازه لوازم آن بزرگ بوده و شامل بسیاری از وسایل کوچک و خرده ریزهای دیگر در چیدمان اتاق خواب می‌شود. شما می‌توانید گیاهانی متناسب با فضا هم انتخاب کنید و در اتاق خود قرار دهید، زیرا برای سبک اسکاندیناوی وجود گیاهان هم مهم هستند.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون