دکوراسیون داخلی منزل مسکونی گروه معماری و معماری داخلی آرمند | azindekor

فضاهای مختلف از ساختمان های مختلف از جمله مسکونی، اداری، فروشگاه، هتل و غیره به لحاظ ایجاد یک دکوراسیون ایده آل بررسی شده و به همراه تصاویر مربوطه برای کاربران در دسترس قرار گرفته شده است. صنعت دکوراسیون داخلی عمدتا با پروژه های مسکونی هم خوانی دارد. مشاغل تجاری بزرگ به ندرت از دکوراسیون داخلی برای به روز کردن فضاهایی چون لابی یا سالن کنفرانس بهره می گیرند. یک دکوراتور داخلی معمولا با استفاده از نو آوری یا به روز رسانی جزئی برای قوت بخشیدن به سیمای فضای دکوراسیون شده خانه، به یک صاحب خانه کمک می کند. این سبک شاید یکی از پربارترین سبک‌های طراحی داخلی باشد که از بهترین‌های دهه‌ی۵۰ یا ۶۰ باحال و هوای شهرنشینی دانمارک است. این یعنی همه‌ی ما به سبک‌های طراحی داخلی مدرنی کهبا عناصر مختلفی ترکیب‌شده‌اند تا یک اتاق منحصربه‌فرد به وجود آورند، عشق می‌ورزیم.

http://belaltour.ir

سبک دکوراسیون صنعتی چیست؟ با ویژگی‌های سبک طراحی صنعتی آشنا شوید. البته اگر به هر دلیلی تمایلی به تهیه فرش دستبافت ندارید، فرش‌های ماشینی جایگزین بسیار خوبی هستند. این نوع فرش‌ها نیز دارای طرح‌ها و رنگ‌بندی‌های جذاب و خارق‌العاده‌ای هستند که شما می‌توانید به تناسب سبک منزل و پالت رنگی آن به تعداد دل‌خواه فرش‌های ماشینی خریداری کنید. از طرفی، گفتیم که رنگ غالب خانه‌های ایرانی رنگ‌های روشن و خنثی است. اما وجود یک المان با رنگ‌های گرم می‌تواند منزل‌تان را از یکنواختی و سردی نجات داده و گرمای دلنشینی را به آن تزریق کند. هیچ المانی نمی‌تواند این وظیفه را به‌خوبی فرش‌های دستبافت به انجام برساند.

  • این امر به گونه‌ای است که کاربرد رنگ‌های گرم فضای منزل و انتخاب لوازم و اثاثیه با رنگ‌های شاد از جمله نکات اصلی در دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی است.
  • برای همین در انتخاب نوع و رنگ آن ها باید دقت بسیاری داشته باشیم.
  • ایجاد نقطه کانونی چه از لحاظ فیزیکی و چه از لحاظ بصری در فضاهای داخلی اهمیت زیادی دارد.
  • اما گاهی اوقات ممکن است لازم باشد یک چیزایی در دکوراسیون اصلاح شده یا تغییر کند.

از آنجایی که فضای موجود در این خانه های ایرانی محدود است، امکان استفاده از هر وسیله و چیدمانی ممکن نیست و حتی برای نگهداری وسایل مختلف در آشپزخانه و کمدها هم دچار مشکل می شوند. در این ادامه می‌خواهیم درباره اصول دکوراسیون منزل کوچک حرف بزنیم و 12 دکوراسیون خانه های کوچک ایرانی را معرفی کنیم تا با ایده های دکوراسیونی بیشتری برای خانه های نقلی آشنا شوید. با مراجعه به مطلب های منتشر شده هر تور خانه گردی اطلاعات کاملتر و با عکس‌های بیشتری در دسترس شما قرار می‌گیرد. جدیدترین طراحی دکوراسیون داخلی منزل براساس رنگ روز و همچنین ترند سال تعیین میگردد.

کدام سبک دکوراسیون داخلی منزل مناسب تر است؟

آن یک ‌نفره‌ها را دور از دسترس قرار دهید، هیچ اشکالی هم در این کار وجود ندارد. بدین ‌ترتیب فضای خانه شما تا حد زیادی باز خواهد شد و می‌توانید استفاده‌های بیشتری از آن بکنید. در زندگی امروزی، بسیاری از افراد ممکن است به ‌دلیل کوچک بودن خانه‌های خود، نتوانند طرح‌ها و دکوراسیون‌های مورد علاقه و مد نظرشان را در منزل خود داشته باشند. رنگ‌های سبز و آبی پس از ترکیب رنگ‌های شاد بیشترین کاربرد را در دیزاین خانه به این سبک به خود اختصاص داده‌اند. این ترکیب رنگ بیشتر در میان افراد میانسال طرفدار داشته و برای دیزاین خانه به سبک انگلیسی با رنگ‌های آرام و سردکاربرد دارد. این سبک با داشتن ترکیبی از سبک مینیمالیستی و اشکال طبیعی تعریف می‌شود.

دکوراسیون داخلی به سبک معاصر یا امروزی

ابتدا طبق مجله خبری آذین دکور ذهنی طراحی شده ببینید در کنار این مبلمان قرار است، چه تلویزیون، میز تلویزیون، میز جلو مبلی، پرده، فرش و وسایل دکوری استفاده کنید. سپس اقدام به خرید کنید تا همه وسایل با ذهنیت قبلی و برنامه‌ریزی شده انتخاب شوند. در کشور ما دو سبک برای دکوراسیون داخلی منزل بیشترین بازخورد را داشته است و افراد را جذب کرده تا به سمت این سبک ها بروند به همین خاطر بیشتر منازل ایرانی با این سبک ها طراحی و اجرا می شوند.

ایده‌های بازسازی فضاهای اضافی ساختمان

توسط دکور

دکوراسیون