دکوراسیون کلاسیک ،شرکت معماری و دکوراسیون رامسین شرکت رامسین بهترین خدمات دکوراسیون داخلی، بازسازی منزل،طراحی و ساخت ویلا | azindekor

در این مجله خبری آذین دکور استفاده از رنگ های خنثی و باوقار مانند بژ، قهوه ای، شیری و اُکر به عنوان رنگ اصلی برای دیوارها رایج می باشد. علاوه براین، برای سایر بخش ها می توان از رنگ های تیره مانند زرشکی، قرمز تیره، سورمه ای، فیروزه ای و سبز تیره و زیتونی استفاده کرد. لازم به ذکر است که رنگ های سلیقه ای و زننده در این سبک جایگاهی ندارند. رنگ طلایی و نقره ای جایگاهی بسیار ویژه در سبک دکوراسیون کلاسیک منزل داشته و در کنار تمام رنگ های نام برده به وفور مورد استفاده قرار می گیرد.

  • نما سبز طراح و مجری دکوراسیون داخلی مدرن وکلاسیک لوکس، بازسازی اماکن مسکونی، اداری و تجاری با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه دکوراسیون داخلی آماده ارائه خدمات می باشد.
  • به عبارتی هر طرح، نقش و جنس متعلق به یک گروه خاص باشد.
  • بعد از گذر زمان ساختمان ها فرسوده خواهند شد و صاحبان را با مشکلا …
  • مبلمان سلطنتی ابعاد بزرگتری دارد و میزان چوب منبتکاری شده نیز بسیار بیشتر است.
  • و توجه داشته باشید که رنگ فرش‌ها باید هماهنگ با رنگ پارچه‌های مبلمان و رنگ پرده‌ها انتخاب شود.

می توانید از عتیقه جات در طراحی دکوراسیون مدرن کلاسیک استفاده کنید تا زمانی که تعداد آنها زیاد نشود. اگر می‌خواهید عتیقه‌جات را با محصولات انبوه ترکیب کنید، می‌توانید مقاله عتیقه‌ها در مقابل محصولات انبوه را بخوانید. در دکوراسیون کلاسیک اتاق های پذیرایی معمولا با مجسمه های سنگی، گچی و تابلو فرش و یا تابلو‌های نقاشی زیبا و فاخر، انواع آلات موسیقی و آباژور‌های برنز و کریستال تزئین می شوند. فرش از انواع وسایل مهم و ضروری در دکوراسیون داخلی پذیرایی است و باعث می شود دکوراسیون پذیرایی با شکوه‌ تر به نظر برسد. برای پذیرایی‌ها با سبک دکوراسیون کلاسیک بهتر است از فرش های ریز بافت و دارای نقشه پرکار‌تر استفاده کنید. استفاده از فرش های مدرن برای اتاق پذیرایی کلاسیک و سنتی ایده مناسبی نخواهد بود.

ویژگی های منحصر به فرد طراحی داخلی سبک کلاسیک

در حالی که خطوط منقطع ، اشکال هندسی و گوشه دار از انتخاب های اولیه در سبک نئو کلاسیک است. برای داشتن اتاق خواب کلاسیک یک تخت خواب چوبی با پشت تختی دارای حکاکی های زیبا و فاخر نیاز است. دکوراسیون کلاسیک به سبکی با رنگ‌های غنی و فاخر معروف است.

نکات مهم در اجرای دکوراسیون داخلی کلاسیک پذیرایی

سبک های متنوع و بسیار زیادی وجود دارد که با توجه به علاقه و فضای موجود انتخاب و نهایی می شوند. امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید و با دکوراسیون داخلی کلاسیک و ویژگی های طراحی داخلی کلاسیک به خوبی آشنا شده باشید. در خانه هایی با اتاق نشیمن بزرگ که با مبلمان کلاسیک چیده شده اند، باید از لوسترهای سنگین تر و سبک کلاسیک استفاده کرد. خطوط ساده و متقارن یکی از ویژگی های بارز مبلمان در دکوراسیون داخلی کلاسیک در شیراز است.

متراژ زیاد بنا با سقف بلند، رنگ های غالب با تناژ تیره ویژگی های دکوراسیون داخلی این سبک است. توجه داشته باشید در نشیمن و پذیرایی، تلویزیون، شومینه یا تابلو دکوراتیو و در اتاق خواب، تخت ایده آل ترین گزینه ها برای نقطه کانونی هستند. زیبایی این سبک معمولا با تقارن، چیدمان منطقی و نظم دقیق تعریف می شود و به صورت خلاصه، معماری کلاسیک باستان (و حتی معاصر) معماری و ساخت بنا بر اصول ریاضیات و اشکال و قالب های هندسی دقیق و منظم است. شاید برایتان جالب باشد که یکی از نخستین تعاریف موجود از معماری کلاسیک برگرفته از سخنان معمار مشهور رومی ویترویوس است. وی سه قانون ساده را برای یک ساختمان بی نقص مطرح می کند ؛ استحکام و پایداری ساختمان، کاربردی بودن و پاسخ به عملکرد ، زیبایی . در واقع رنگ‌های کلاسیک رنگهایی هستند که درصدی از سیاه، طوسی یا قهوه‌ای داشته باشد.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون